Trasig mobil och seg dator.

Ja det lär inte bli så mycket inlägg på denna blogg tyvärr. Får liksom ingen motivation till att blogga när skärmen är helt spräckt på mobilen och datorn tar en halvtimme att starta upp.

Just nu bloggar jag på paddan vilket är min sista utväg. Varför ska allt hända mig?? Hade verkligen världens otursdag igår. Mobilen spräckt, bilen starta in och det är allmänt jobbigt att jobba när butiken är en rena rama byggarbetsplats!

Igår tröstade jag mig med ben och jerrys half baked och idag blev det en tur till Västerås med Anna-Sara. Lite tjejsnack och sushi-köp på Yama Sushi. Lyxig onsdag! Onsdagarna är heliga för mig! Som en lördag eller vad som helst!
I love it!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback