True



Det är faktiskt sant. Jag är ingen komplicerad människa.jag älskar småsaker. Prydnadsaker, tända ljus, en solig, kall höstpromenad, mysiga hemmakvällar, kramar, blommor, djur. Listan kan fortsätta i oändligheten. Jag uppskattar små genomtänkta gester även om de är små. 

Jag älskar att sitta på Weheartit och kolla på fina bilder och bli inspirerad. Jag älskar att sätta ihop collage av olika bilder jag hittar och jag älskar att inspirera andra. Även om lilla jag inte är så speciell. 

Men nu ska jag inte tappa ämnet. Lyckan finns så nära bara man väljer att anamma den! Det finns så många chanser även om man många gånger är rädda för att ta den! 

Jag har bestämt mig för att haka på fler av de chanser jag får istället för att tveka och över analysera saker! 
Jag vill inte bli gammal en dag och se tillbaka på mitt liv och undra hur det kunnat bli om jag vågat ta de chanser jag fått.

Nåja! 
Tillbaka till verkligheten!

Puss  



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback