Välkommen hösten!

För den som inte vet, så är jag ett Höstbarn! Jag är född den 7e oktober 1989. Kanske är det därför jag tycker om hösten lite extra mycket?
Jag älskar när löven får sina vackra färger, jag älskar hur det blir mörkare på kvällarna och att värmeljusen börjar komma fram.
Jag älskar att kunna ta på mig en stickad tröja och ett par höga stövlar till mina leggings och jag älskar den friska luften som kommer med hösten.

Finns det något mysigare än en solig höstpromenad med hunden? Bara låta Chippen springa runt och sniffa på saker medan jag själv går och lyssnar på ljudet av fåglar och känner knastret från torkade löv under fötterna? Dessutom älskar jag Halloween! Jag älskar att gröpa ur pumpor och göra det höstmysigt på uteplatsen! Jag tror att det kommer bli supermysigt med ett par pumpor i vårat terrassväxthus! Gud jag längtar redan!!

Jag är dessutom beroende av värmeljus! Det är helt sjukt vad jag bränner värmeljus på hösten och vintern! Men det är ju så otroligt mysigt! Jag ser också fram emot att tända ljus på uteplatsen och sitta och prata med kompisar under en filt med ett glas vin i handen! (Gud vad vuxen jag kände mig där!)

Men bäst av allt är väll ändå att spendera tid i naturen på hösten? Fiska, vandra, springa, cykla, grilla,ja listan kan göras lång!

Hösten är verkligen underbar!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback