Årets första 1 milrunda!

God kväll!
Idag bestämde jag mig för att inviga 5km spåret borta vid skattmansö (3km ifrån mitt hem). Kan säga att jag möttes av en riktig utmaning. Det var kul dock. Ganska svårt (har inga trailskor) då mina skor mer lämpar sig åt vanlig elljusspårslöpning. Så jag halkade runt lite men det var fortfarande spännande att ta sig fram på de outforskade spåret. Spåret följde Uppsalaleden en bit innan de svängde av. Det var någorlunda lätt att följa markeringarna även om jag tappade bort mig på ett ställe. hela rundan slutade på 10,99km! Så det blev årets första 10km! Grymt nöjd måste jag säga.

Nu väntar jag på grillen och avnjuter en inte så nyttig cider. Tidigare låg jag på soffan ute på altanen men sedan bestämde jag mig för att mysa lite med kattungen så då la jag mig i soffan istället 😊 !








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback