Dålig uppdatering.

Jo jag har inte uppdaterat på ett tag. Den enkla förklaringen är att vi delvis flyttade ur lägenheten i helgen till vårt hus. Samt att jag legat i magsjuka i två dagar! Detta förstörde mina planerade cykelplaner förstås :( 

Magsjukan kan bero på flera olika faktorer. Dagen innan jag blev sjuk så åt jag bland annat sushi. Samt att jag flyttade mitt akvarium från lägenheten till huset (akvarievatten är ju inte direkt bakteriefritt) samt att jag vistats i oren miljö. Hur som haver så spydde jag i alla fall igår 2 gånger samt annat otrevligt som man inte gärna skriver om. Sov i princip hela gårdagen. Idag är jag mest lite matt samt mycket huvudvärk (förmodligen förlorat mycket vätska), så blir hemma från jobbet i morgon med! Förlorar hela 2 jobb dagar!!! Fy sjutton!

Nå väl! Nu satsar jag på att bli frisk så att jag kan komma igång med träningen igen!

Bjuder på lite husbilder och annat skoj så länge!

Puss 












Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback