Dåliga uppdateringar.

Förlåt!
Jag vet. Skam på mig. Men oj vad mycket jag haft att göra och oj vad mycket som hänt. Bra och dåligt. 

Första veckan i huset började inte alls bra. Magsjuka nästan hela veckan och sen på lördagen så dog min älskade katt 💔. Danny blev tokdålig på lördagen och allt hände så snabbt. Jag var inte hemma när det hände. Jag var i stan och skulle på fest på kvällen. Men när Leo ringde och berättade att Danny dött där på kvällen så brast allt. Jag kunde inte sluta gråta och Leo fick komma och hämta mig. 

På söndagen hade vi "begravning" för Danny. Vi grävde ned honom i trädgården och gjorde en fin liten grav åt honom. Kan tänkas och låta lite larvigt men för mig betydde denna katt otroligt mycket. Han var mitt enda sällskap innan jag träffade Leo och vi spenderade varje dag tillsammans. Helt plötsligt är han borta. Bara 5 år gammal på ett mystiskt vis.

Jag har dessutom varit sjuk och därför har jag inte uppdaterat. Inte så kul att läsa om magsjuka och hjärtesorg kanske?

Nåväl. Kommer mer uppdateringar senare idag. 

Dannys fina grav ❤️





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback