Kroppen just nu.

God morgon världen. 
Idag skulle jag ha cyklat till jobbet i vanlig ordning. Men av någon anledning så fanns inte motivationen där? Så istället gjorde jag lite magövningar hemma på vardagsrumsgolvet. Jag använder mig av appar när jag ska träna för att få tag i bra övningar och för att få lite vägledning. 

Jag har i alla fall anmält mig till ett lopp på söndag nästa vecka. Det blir 8 mil på landsväg. Så det blör vara okej att jag inte cyklat något denna vecka? Tänkte nog träna lite armar ikväll. 

I morse åt jag rostat surdegsbröd med avocado samt en protein shake med hallon! Så nu är jag redo för att ta tag i dagen och vad den kan erbjuda mig! 

Kram 










Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback