Det börjar närma sig.

På torsdag får vi nycklarna till huset!! Och på söndag är det dags för öppet spår! Jag hoppas jag klarar loppet! Har aldrig åkt så långt någon gång och har ju inte direkt hunnit åka så mycket skidor på grund av snöbrist. Men knappa 10 mil har jag i alla fall skrapat ihop tack vare Engelbrektsloppet! Hur som haver så är mitt enda mål att faktiskt ta mig i mål. Har ju aldrig åkt detta lopp tidigare heller så vet inte riktigt hur man ska ladda eller vad man har att förvänta sig. Men jag hoppas att min envishet ska ta mig i mål i alla fall! 

Fått skidorna inlämnade i Sala och det visade sig att spannet var en aningen fel och att jag hade för långt fäste. Haha jag som har problem att hitta fäste ändå på grund av min bristande teknik. Nu kommer det bli kortare fäste men det blir nog bra! Då får jag ju bättre glid i alla fall haha. Egentligen kan jag ingenting om sånt där så jag vet knappt vad jag pratar om! Det där får proffsen sköta så sköter jag skidåkningen istället!

Nåja. Varit i Västerås idag och köpt lite vitargo som skall drickas nästa vecka. Har ju lite svårt att trycka i mig tillräckligt med kolhydrater innan lopp så med dessa får jag lite hjälp på vägen!

Hoppas ni haft en bra helg! Puss


 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback