Bålsta

Jodå. Först jobbade jag på Friskis 10-14. Efter det drog jag hem och käkade lite lunch innan det var dags att sätta på sig längdskidskläderna och bege sig till Bålsta för att möta upp Leo!

Jag tog mig igenom 1 mil. Spåret var fint, det gick bra att glida även om jag kanske hade liite dåligt fäste och ALLDELES för svaga övre lårmuskler! Ack vilken mjölksyra jag fick i några uppförsbackar! Men jag är envis. Det måste jag minsann kunna säga om mig själv med en gnutta stolthet. Och även om jag kände tendens till skavsår samt var törstig som bara den (då jag glömde ta med vatten) så tog jag mig runt lite över milen på 59:47! En eloge till mig 😊!

Dock måste jag erkänna att jag har lite smått panik inför öppet spår! Men jag ska kämpa och jag ska träna allt jag hinner innan det är dags! Jag vill och jag ska klara klassikern 2014!

står nu och lagar lite torsk i ugn åt min Karl i matlåda! Han har det bra han 😃! 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback