Dags att bli seriös!

God morgon måndag!
Idag är det dags att fatta ett träningsbeslut! Det är knappt 4 veckor kvar till öppet spår och hittills har jag åkt 2 mil! Jag behöver åka mycket mycket mer innan loppet för att inte känna en inre stress och ångest för vad komma skall. 

Nio mil på skidor! Hur tänkte jag när jag anmälde mig egentligen??? 
Men jag ska klara det. Detta ska jag inte misslyckas med. Jag har ju fixat 4,5 mil så då SKA jag fixa 9! 

Ska i alla fall åka skidor idag efter jobbet. Min plan är att även åka tisdag och onsdag! 

Har även laddat ned en ny fitnessapp! Älskarinnan fitnessappar eller vad? Så nu ska jag hålla stenkoll på vad jag stoppar i munnen 😊 nu är det slut på onödigt ätande!

Men nu är det dags att jobba! Så nog om detta!

Puss och kram





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback