Det är förkylda tider.

God morgon bloggen. 
Jag ligger i sängen och kan inte ens ta för mig att försöka få i mig lite frukost. Normalt sett vid denna tiden så Har jag redan varit på promenad med hunden och käkat frukost och börjat förbereda mig för jobb på Friskis och Svettis. Men inte denna tisdag. Det krävs mycket för att jag ska sjukanmäla mig från Friskis men jag mår verkligen inte bra.
Jag har huvudvärk från helvete och en riktigt jobbig hosta. 
Nej det här hade jag ju inte riktigt planerat! Men det är bara att vila så gott det går. Jag vill jobba i morgon så ja tänker försöka gå till jobbet. Jag vill verkligen inte sjukanmäla mig därifrån! Det är jag alldeles för snål för!

Nåja. Jag har fått i mig två rostade bröd och ett ägg i alla fall. Jag ska ta och försöka äta lite lunch senare. Men dagen kommer i alla fall spenderas största delen på sängen framför tvn. 

Ack vad trist detta känns!
Men jag tänkte i alla fall att jag ska lägga upp lite inredningsbilder som jag hittat. Det är ju faktiskt inte så långt kvar tills vi kan börja renovera i huset :) woop woop!













Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback