God morgon vinterland

Det är tisdag, det är kallt. God morgon världen. Det är snö, vinter. Det är ljust fast att klockan är sju på morgonen (inte i skrivande stund). 

Musik i öronen, hunden vid min sida. Vilken skön morgon. Jag känner mig inte liiika förkyld idag heller. Om jag vilar idag med så kanske jag kan träna i morgon? 

Träningen. Jag åkte ju skidor i söndags, efter det blev jag sjuk. Idag upptäckte jag att mina längdskidspjäxor inte hade några sulor! Där är förklaringen till att jag blev så kall om fötterna under skidturen. Klantigt. Borde känt att något var fel. Gör om, gör rätt. 

Inte långt kvar till Öppetspår. Alldeles för dåligt med skidåkning. Måste åka ett långpass i helgen. Bara åkt 1 mil. Ångest, ja lite ångest känner jag. Jag som skulle åka så mycket inför loppet. Men snön kom ju så sent!! 

Nåväl. Åka nu inför loppet så mycket som det går. Göra mitt bästa och se vart jag når! 

Nu jobba på Friskis och Svettis 4h. Puss






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback