Hallå där

Hej bloggen!
Det känns ganska ovant att börja skriva här igen och därför glömmer jag bort det då och då. Beror väll kanske på att det var så länge sedan jag bloggade förut? 
Men eftersom det är så mycket spännande på gång nu i mitt liv så kanske det blir bättre med uppdateringar senare. Vi har ju nämligen köpt hus, och sålt lägenheten. Det gick fort, med båda sakerna. Vår lägenhet blev superpopulär och vi hade många spekulanter vilket ledde till budgivning. Och faktiskt så fick vi över förväntan mycket för den :) trevligt! 

Vi kommer få tillgång till huset den 20onde februari och det är nog först då allt kommer börja kännas verkligt! För då ska vi börja riva kök och göra lite smårenoveringar i huset (för att vi vill inte för att det måste). 

Men påtal om något helt annat så har det varit en grymt fin vinterdag idag. Jag spenderade dock den inomhus tillsammans med Karin i Kistagallerian haha :) shopping, mat och lite tjejsnack var precis vad jag behövde!

Nu ska jag snart över till henne och fika också! Hört något om en daimtårta! 😜 den vill man ju inte missa hihi :) 

Puss 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback