Länge sen

Hej där bloggen! 
Det var länge Sedan jag uppdaterade här. Förklaringen är enkel. Skärmen på min iPhone har varit sönder och min dator fungerar knappt. Därför har jag antingen inte orkat eller kunnat uppdatera. Men nu har jag en ny mobil så då tänkte jag försöka ta upp bloggen igen!

Mycket har hänt sedan sist! Vi har köpt hus i Österrunda och igår så hade vi visning på lägenheten! Grymt spännande! Ett helt nytt liv väntar mig och Leo! 

Igår premiäråkte vi längdskidor i Avesta! Helt sjukt vad jobbigt det var! Vet inte riktigt hur jag ska fixa 9 mil när 1 mil var sådär jobbig! Ack haha! Men förhoppningsvis så fixar jag det! Jag ska träna så mycket som möjligt nu när snön äntligen kommit! 

Sitter på jobbet och dricker min celsius! I kväll hoppas jag kunna vara med på cirkelfysen men min kropp har känts lite trött och på gränsen till förkyld ett tag men vi får se! 

Bjuder på lite diverse bilder 😊 

Puss 










Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback