Nyttiga plättar

God morgon bloggen!
Igår skulle Leo och jag åka skidor i Gånsta! Jag hade verkligen taggat för lite skidåkning. Tyvärr så var spåren så dåliga så att vi kunde ju bara inte åka där. Det var alldeles för mycket skräp i spåret och för mycket grus stack fram. 
Så det blev en promenad med Chippen istället. Inte så hård träning som jag hade ställt in mig på men positivt är att vi ska åka till Bålsta idag istället och åka i ett konstspår som Robban tipsat om. Stod även om det i EP! Så det får bli seriös träning idag istället 😊 måste verkligen se till och mata lite mil!

Detta blev i allafall gårdagens middag.



På tal om något helt annat så hittade jag ett recep på nyttiga plättar som jag bara måste prova i morgon 😊 det såg väldigt gott ut!



Idag jobbar jag på Friskis och Svettis i vanlig ordning! Så jag ska ta med mig en måltidsshake att dricka under tiden jag är där. Jobbar ju 10-14 utan rast så det är ju ganska länge 😊. 

Sen är det bara hem och äta riktig mat. Blir samma som jag åt igår och efter det så drar vi ju till Bålsta! 

Ha det bra allihopa!

Puss 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback