Torsdag

Hallå bloggen! Förbered er på mycket skriverier om skidåkning. Det är ju nämligen bara 1 månad kvar till Öppet spår och jag har hittills bara hunnit åka 3,2mi! Men jag kämpar vidare! Åkte ju faktiskt 12km i Bålsta idag på 1h04min! sen började jag frysa samt att det var så kallt att jag fick lite jobbigt med andningen! Men trots det tvingade jag mig själv att åka ett extra varv istället för att bara åka en mil :) jag är nöjd. Jag hoppas på att kunna åka skidor på lördag igen dock! Måste försöka åka massor med skidor nu inför loppet! Förra året kom jag kanske upp i tio mil inför Halvvasan som bara är 4,5mil! Nu ska jag åka det dubbla och jag hade hoppats på att hinna åka det dubbla inför loppet. Men just nu måste jag erkänna att det ser lite mörkt ut! Men jag ska göra mitt bästa för min egen skull :) 

Idag tog jag även en promenad med Chippen i det grymt fina vädret! Jag älskar verkligen soliga frostiga vinterdagar!! Man blir så glad av solen och det är så grymt vackert!

Men nu ska jag dricka upp min havrelatte och förbereda mig för jobb 14-22,15! 

Puss





Här är en bild jag tog när jag åkt 1 mil! Var så nöjd eftersom det tog 59:48 i tisdags att åka samma runda!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback