Bananpannkakor

När jag börjar lite senare på morgonen så brukar jag unna mig bananpannkakor till frukost. Detta är så otroligt gott och enkelt. Det tar inte alls lång tid och man kan kombinera dessa på så otroligt många vis. Vet att en del bland annat har lite jordnötssmör på sina? Jag har dock inte provat då jag fortfarande är jordnötssmörs-oskuld! Kanske dags att ändra på det? 

Hur som haver så behöver man bara 2 saker för att göra en smet. Jag gör såhär: 
2 ägg (gula och vita)
En liten banan 

Jag mixar äggen och bananen med en mixer så det blir en smet. 
Sedan steker jag dessa i stekpannan precis som med vanliga pannkakor. Man kan välja antingen smör eller kokosolja beroende på vad man föredrar. 

Till dessa har jag lågkalori äppelmos eller sockerfri äppelmos från urtekram (det är dock nästan alltid slut på Coop 😫) eller hallon! 

Detta är en grymt god frukost tycker jag och jag tröttnar nog aldrig på dem? 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback