Dags att komma i form igen.

Jo jag har ju berättat att jag kämpat med en riktigt ihärdig förkylning i några veckor nu. Det har varit både tungt och irriterande att aldrig bli frisk någon gång. Men verkar vara sådana tider just nu? Många som snorar och hostar. 

Hur som helst så känns det alltid jobbigt att komma tillbaka till träningen igen. Tyvärr kan man ju inte förvänta sig att man ska vara på samma ställe som man var innan. Man får ta det successivt så man inte blir sjuk igen. Jag har ju en hel del med huset att göra också utöver mitt jobb, men trots det så lär jag försöka pula in lite träningspass så fort jag får chansen! :) 

Visst brukar man väll säga att all träning är bra träning? Det stämmer nog! 
Ska bli otroligt skönt när vi har flyttat om i huset och jag kan börja cykla till jobbet ca 2 ggr i veckan! Det blir ca 8 mil i veckan i sånt fall! Perfekt inför Vätternrundan. 
Så länge jag inte faller in i den där berömda ursäktsfällan?! Men nej, jag ska INTE hamna där! :) 

Hur motiverar ni er till att träna och inte tappa motivationen?






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback