Det där med träning.

Innan jag träffade Leo så var jag väll kanske inte super intresserad av träning. Jag sprang lite samt gick lite på gym ibland men åt helt fel saker. Att vara med i massa lopp fanns inte ens med på världskartan och jag var väll inte  superintresserad av min kropp. Jag tyckte att jag var smal och att jag verkligen inte behövde göra något åt min kropp.

Men när jag träffade Leo och jag halkade in på det här med att göra klassiker så insåg jag att jag verkligen behövde lägga om ett par vanor. Jag blev också mera medveten om min kropp, (en del komplex hade jag sedan innan men några fler uppstod). 
Så jag började träna på Friskis och Svettis, och jag tränade skidor, löpning, cykling osv för att klara tjejklassikern. Förra året blev det halvklassikern och i år håller jag på med den stora klassikern. I och med detta har jag börjat se stor förändring på min kropp. Jag har ändrat mina matvanor och jag har börjat forma en friskare och starkare kropp, den långsamma vägen. Här kommer en bild med lite jämförelser. Jag hade mer runda former förr i tiden, nu är de mer jämna och jag har mer muskler än jag någonsin haft, och mer ska det bli! 2014 ska bli året jag klarar en svensk klassiker! Detta ser jag fram emot mycket!!








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback