En snäll kommentar.

Idag var det en kvinna (ca 30 år kanske?) som kom fram till mig på jobbet och sa att hon tyckte jag var jättefin i lugg och att jag verkligen passade i det. Jag blev så himla glad av att få denna komplimang helt ur det blå!

Jag har aldrig sett mig själv som någon direkt vacker person, (Mitt självförtroende har varit i botten även om det är mycket bättre nu.) och här kommer en för mig helt främmande människa och ger mig denna komplimang med ett leende. Vilken boost till mitt självförtroende!! 
Jag tror inte denna människa någonsin kommer kunna förstå hur glad hennes lilla lilla kommentar gjorde mig och detta fick mig att inse att väldigt små saker kan förändra en hel del för andra. 

 Så därför vill jag uppman folk där ute för att inte vara rädda för att säga något snällt till en främling. Det kan vara just det som behövs för att vända en dålig dag till det bättre! Vi behöver mera kärlek här i världen och jag vill verkligen hylla denna tjej idag som gjorde mig så glad. Tack!! 








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback