Flyttkaos.

Här är anledningen till att jag inte har tid att träna som förut. Flyttkaos. Nästa vecka flyttar jag till villa på landet. Är det en dröm? Det har känts så overkligt på något vis. Men nästa vecka är det faktiskt dags! Då smäller det. 

Vi kommer få leva i lite renoveringskaos. Men vårt kök kommer åtminstone vara någorlunda klart och kanske har vi börjat tapetsera också? Idag blir i alla fall elen och sånt klart! 

Jag har inte varit ute i huset på några dagar nu. Men istället så sköter jag flyttpackningen. Så idag har jag packat ned det mesta i köket förutom en del porslin och lite utrustning som vi behöver för att kunna laga mat. 

Hur som haver så blev det ingen cykelrunda. Jag tyckte att det var viktigare att packa. Det är ju en del. I morgon så jobbar jag 9-17. Egentligen skulle jag vilja packa. Men söndagar är mycket pengar så jag känner att jag inte har råd att säga nej eller byta! Så är bara att bita i det sura äpplet och ta tag i sakerna när jag kommer hem ifrån jobbet istället!

Kramar 








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback