Hänger på Friskis.

Jaha ja. Tisdagar i all ära. Jag är fortfarande sjuk. Men jag hänger trots det här på Friskis och Svettis i receptionen. 10-14 som alltid. Man får ju dock lite små ångest över att se alla träna när man själv inte kan. Den enda träning jag fått sen Öppet spår är när jag hostar. Har till och med träningsvärk i magen av all hosta! Illa haha!

Nåja. Vi ska kolla vitvaror, ev köpa vitvaror idag. De hade visst nå bra erbjudanden fram till den 9onde mars. Lär ju även dra iväg och kolla på tapeter så vi har någon hum om vad vi ska ha för tapeter i sovrummet och kontoret! 

Igår slipade jag alla väggarna i vardagsrummet. Det tog en jäkla tid och jobbigt var det. Men jag är stolt att jag fick till det i alla fall. Man vill ju inte ha några skavanker på väggen sen när vi ska tapetsera 

Nu ska jag ta och dricka celsius och sedan fylla på muggar inne på gymmet. Puss 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback