Hej bloggen!

Det var ett tag sen jag tog mig tid och uppdatera min lilla blogg. Jag vill väll kanske inte påstå att jag har så mycket motivation till att uppdatera bloggen längre. Det är mycket som händer i livet just nu. 

Vi åkte ju öppet spår den 23e februari! Jo visst trots att jag knappt haft tid att träna och knappt haft möjlighet att förbereda mig till hälften så mycket som jag hade behövt. Men jag tog mig trots det. Tack vare en stor dos envishet och lika stor dos vilja! Men jag känner stor tacksamhet till att jag hade styrketränat så mycket som jag faktiskt hade gjort i höstas. För jag klarade mig undan ryggsmärtor, tidigare när jag åkt så har det känts som att min rygg ska gå av. Men inte denna gång! Trots bristen på fäste så hade jag en ganska trevlig upplevelse! 

Mycket annat som sker just nu är att vi har börjat riva i huset. Det är en hel del som skall göras och som vi vill ska vara klart innan vi måste lämna vår lägenhet den 1a april! Jag kan dock börja känna lite små-stress eftersom vi inte ens har börjat packa i lägenheten ännu. Vi kommer ju få panikpacka på slutet känns det som. Nåväl. Jag är dunder förkyld, hostar som en tok och önskar ibland att jag vore död haha! Eller inte riktigt kanske! Men jag har i alla fall drabbats av en riktigt jobbig förkylning. 
 

Bjuder på lite diverse bilder 😊












Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback