Sanna ord.




Jag vill vara en inspiration till andra. Jag vill peppa människor till att förändra sitt liv samtidigt som jag försöker förändra mig själv. 
Jag tror att det är lättare att motivera sig själv om man vet att man även motiverar andra i processen. Nu säger jag inte att jag förväntar mig att bli någon slags förebild. Men kan jag och lyckas jag förändra en människas liv till det bättre så är det ett stort plus för mig. För jag vet själv hur jobbigt det är att försöka förändra sina vanor och att inte tappa spåret. Med handen på hjärtat så är jag en hopplös periodare. Jag har lätt för att tappa gnistan, och då söker jag nya krafter hos andra fantastiska själar, och precis så vill jag vara till andra!

Nej nog om detta. Förresten så skriver jag detta just nu medan jag promenerar hem från jobbet. Så nu ska jag njuta vidare av solen. 

Massor av kärlek. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback