Vilket väder!

Vilket omständigt väder det är numera! 
I morse vid sextiden så var det strålande som och grönt på backen. En halvtimme senare var det molnigt och disigt. Under dagen så började det toksnöa??? Nu har det snöat hela dagen. Flera centimeter!! 
Jag som hade tänkt springa i morgon men har inga broddar hemma. Så det blir nog att träna inomhus istället! 

Har jättebra hantlar hemma som jag fått av min sambo i julklapp. Det finns ju massor med bra övningar som man kan göra utan att behöva ha tillgång till något gym! 
Jag kommer lägga upp några övningar i morgon som jag brukar göra! 

Jag hoppas dock att snön försvinner snart även om hunden är överlycklig. Jag har ju ställt in skidorna för detta år och känner inte riktigt för att pulsa fram i massa snö! Nej fram med våren nu tack!

Förresten! Fick min tröja från Stronger.se idag! Överlycklig!!! Den är grymt snygg och framför allt skön! Stronger.se har massor med snygga träningsplagg! 














Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback